
Ο Μάρκους Φλασχ, επικεφαλής της BMW Motorrad, αναλαμβάνει από την 1η Ιουλίου 2026 την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Μοτοσικλετών.
Η Γενική Συνέλευση της ACEM πραγματοποιήθηκε στο BMW Welt στο Μόναχο, συγκεντρώνοντας εκπροσώπους της ευρωπαϊκής βιομηχανίας μοτοσικλέτας με στόχο την εκλογή νέας διοίκησης και τον καθορισμό των στρατηγικών προτεραιοτήτων για τα επόμενα χρόνια. Νέος πρόεδρος εξελέγη ο Μάρκους Φλασχ (CEO BMW Motorrad), ο οποίος διαδέχεται τον Μικέλε Κολανίννο του Ομίλου Piaggio.
Η ανάληψη των καθηκόντων του συμπίπτει με μια κρίσιμη περίοδο για τον ευρωπαϊκό κλάδο, καθώς οι κατασκευαστές καλούνται να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις για βιώσιμη κινητικότητα, νέους κανονισμούς και διατήρηση της βιομηχανικής ανταγωνιστικότητας.
Κατά τη διάρκεια της διετούς θητείας του, ο Φλασχ θα επικεντρωθεί σε τρεις βασικούς άξονες. Ο πρώτος αφορά την ενσωμάτωση των οχημάτων κατηγορίας L (μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων, τρίκυκλων και τετράτροχων) στα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των ευρωπαϊκών πόλεων.
Ο δεύτερος σχετίζεται με την επιτάχυνση της απανθρακοποίησης του κλάδου, χωρίς να επηρεαστεί η ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών κατασκευαστών. Ο τρίτος στοχεύει στην περαιτέρω προώθηση της μοτοσικλέτας ως μέσου αναψυχής, τουρισμού και αθλητισμού, με σημαντική συνεισφορά στην ευρωπαϊκή οικονομία.
Το προεδρείο της ACEM συμπληρώνουν οι αντιπρόεδροι ο Κλαούντιο Ντομενικάλι (Ducati), ο Μικέλε Κολανίννο (Piaggio) και ο Κλεμάν Βιλέ (Yamaha Motor Europe). Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Φλασχ τόνισε ότι τα οχήματα κατηγορίας L αποτελούν ουσιαστική λύση στα σύγχρονα προβλήματα μετακίνησης των ευρωπαϊκών πόλεων, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι η βιωσιμότητα, η ασφάλεια και η προσβασιμότητα πρέπει να συμβαδίζουν με την ανάπτυξη του κλάδου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
Ταξίδι στο παρελθόν για τα 100 χρόνια Ducati
XT500 από έξω, Tenere 700 από μέσα
Η Ρώμη ετοιμάζεται για τη μεγάλη γιορτή της Vespa
