Αντονέλι μετά την Αυστρία: «Μπήκα πολύ αργά στο πάρτι»

Παρά την τρίτη θέση στο Grand Prix Αυστρίας, ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι εμφανίστηκε ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό του μετά τον τερματισμό. Ο οδηγός της Mercedes παραδέχθηκε ότι τα λάθη των πρώτων γύρων του κόστισαν πολύτιμο χρόνο, εκτιμώντας ότι είχε τον ρυθμό για να διεκδικήσει ακόμη περισσότερα αν είχε βρει νωρίτερα τον σωστό βηματισμό.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στο Σπίλμπεργκ, με δύο εξόδους στους πρώτους γύρους να τον ρίχνουν προσωρινά πίσω στη μάχη του βάθρου. “Ήμουν λίγο υπερβολικά ενθουσιασμένος στους πρώτους γύρους και σίγουρα δεν οδήγησα καλά”, παραδέχθηκε στον Ντέιβιντ Κούλθαρντ και το F1TV. “Έκανα πολλά λάθη και ακόμη στο πρώτο stint με τη μέση γόμα έχασα τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα εξαιτίας τους”.

Ο Ιταλός αποκάλυψε επίσης ότι αντιμετώπισε δυσκολίες με τα φρένα στο πρώτο μέρος του αγώνα, κάτι που επηρέασε ακόμη περισσότερο την απόδοσή του.

Ωστόσο, η εικόνα του άλλαξε μετά το πρώτο pit stop. Ο Αντονέλι βρήκε ξανά τον ρυθμό του, ανέβηκε σταδιακά προς τις πρώτες θέσεις και στους τελευταίους γύρους πίεσε έντονα τον Μαξ Φερστάπεν για τη δεύτερη θέση. “Μετά την αλλαγή ελαστικών έκανα ένα restart και ο ρυθμός μου ήταν πολύ δυνατός στο τέλος. Είναι κρίμα που μπήκα στο πάρτι λίγο αργά”, σχολίασε.

Ο οδηγός της Mercedes εκτίμησε μάλιστα ότι με λίγους ακόμη γύρους θα μπορούσε να δώσει ακόμη μεγαλύτερη μάχη για τη δεύτερη θέση. “Άλλοι δύο, τρεις ή τέσσερις γύροι θα ήταν πολύ διασκεδαστικοί”, είπε, αναφερόμενος στην καταδίωξη του Φερστάπεν στους τελευταίους γύρους.

Παρά την αυτοκριτική του, ο Αντονέλι κατάφερε να περιορίσει τη ζημιά από το δύσκολο ξεκίνημα και να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, προσθέτοντας ακόμη ένα σημαντικό αποτέλεσμα στη φετινή του πορεία. “Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να βελτιώσω, αλλά τουλάχιστον κατάφερα να περιορίσω τις συνέπειες των λαθών μου”, κατέληξε.

Το άρθρο Αντονέλι μετά την Αυστρία: «Μπήκα πολύ αργά στο πάρτι» εμφανίστηκε πρώτα στο GRAND • PRIX.