
Το φινάλε της εκπομπής «Buongiorno» σχολίασε η τηλεοπτική παρέα της Ναταλίας Γερμανού και η παρουσιάστρια χαρακτήρισε τη Φαίη Σκορδά ως αξιοπρεπή και φινετσάτη μέχρι τέλους.
Το μεσημέρι του Σαββάτου (27.06.2026) η Ναταλία Γερμανού και οι συνεργάτες της σχολίασαν μέσα από το «Καλύτερα δε γίνεται» της τελευταία εκπομπή της Φαίης Σκορδά.
«Ήταν μία εκπομπή, η οποία δεν διολίσθησε σε λάθη αυτά τα δύο χρόνια. Και επίσης δεν διολίσθησε σε παγίδες που πέφτουμε πάντα όλοι στην τηλεόραση, με το να κανονικοποιήσει κακοποιητικό λόγο, να προβάλει άσχημα πρότυπα και τα λοιπά. Το απέφυγε και με κόστος για την ίδια και είναι πολύ σημαντικό αυτό», ανέφερε αρχικά ο Άγγελος Βουράκης.
«Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άγγελο. Κάθε λέξη που είπε με εκφράζει απόλυτα για την ποιότητα του “Buongiorno”» είπε η Ναταλία Γερμανού.
«Και θα προσθέσω την απόλυτη αξιοπρέπεια, φινέτσα και ψυχραιμία με την οποία αποχαιρέτησε η οικοδέσποινα, χωρίς μπηχτές, χωρίς μομφές, χωρίς μελοδράματα, χωρίς τίποτα. Ήταν μια κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής», τόνισε στη συνέχεια για τη Φαίη Σκορδά.
To άρθρο Ναταλία Γερμανού για Φαίη Σκορδά: Ήταν μια κυρία σε όλη τη διάρκεια της τελευταίας της εκπομπής δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
