Ράσελ: «Ισπανία και Αυστρία μου θύμισαν ότι μπορώ να το κάνω»

Ανακουφισμένος αλλά και ιδιαίτερα δικαιωμένος εμφανίστηκε ο Τζορτζ Ράσελ μετά τη νίκη του στο Grand Prix Αυστρίας, τη δεύτερη φετινή του επιτυχία και έβδομη συνολικά στην καριέρα του στη Formula 1. Ο οδηγός της Mercedes παραδέχθηκε ότι οι πρόσφατοι δύσκολοι αγώνες δοκίμασαν την ψυχολογία του, τονίζοντας ότι τα τελευταία δύο αγωνιστικά τριήμερα του υπενθύμισαν πως εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα στοιχεία για να πρωταγωνιστεί.

Ο Βρετανός μετέτρεψε την pole position του Σαββάτου σε νίκη στο Red Bull Ring, αντέχοντας μέχρι τέλους στην πίεση των Μαξ Φερστάπεν και Αντρέα Κίμι Αντονέλι. “Είναι απίστευτο που επέστρεψα στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου”, δήλωσε στον Ντέιβιντ Κούλθαρντ και το F1TV μετά τον τερματισμό. “Είχε περάσει αρκετός καιρός, οπότε σίγουρα θα απολαύσω αυτή τη νίκη απόψε. Έχει γίνει πολλή δουλειά από την ομάδα για να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε”.

Ο Ράσελ αναγνώρισε παράλληλα το αποτέλεσμα του Μαξ Φερστάπεν και την απόδοση της Red Bull, η οποία έδειξε σημαντικά βελτιωμένη μετά το νέο πακέτο αναβαθμίσεων. “Ο Μαξ και η Red Bull ήταν απίστευτοι αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν πραγματικά πολύ γρήγοροι, οπότε τους αξίζουν συγχαρητήρια”, ανέφερε.

“Έπρεπε να πιέζω σε κάθε γύρο. Όταν κινείσαι τόσο κοντά στο όριο, είναι φυσιολογικό να γίνουν ένα ή δύο μικρά λάθη. Ήξερα πόσο γρήγοροι ήταν οι οδηγοί πίσω μου και κοιτούσα συνεχώς τους χρόνους. Κάναμε το pit stop σχετικά νωρίς, οπότε γνώριζα ότι θα είχα μπροστά μου ένα μεγάλο stint, αλλά η ομάδα υπολόγισε τα πάντα τέλεια”, εξήγησε.

Πάνω απ’ όλα, όμως, ο Ράσελ στάθηκε στη σημασία που έχει το αποτέλεσμα για τον ίδιο προσωπικά και για τη μάχη του πρωταθλήματος. “Οι δύσκολοι αγώνες σε δοκιμάζουν ψυχολογικά και τα τελευταία δύο αγωνιστικά Σαββατοκύριακα ήταν πολύ σημαντικά για μένα. Μου θύμισαν ότι μπορώ να το κάνω”, τόνισε.

Με τη νίκη στην Αυστρία, ο οδηγός της Mercedes μείωσε τη διαφορά του από την κορυφή της βαθμολογίας και θα ταξιδέψει στο Σίλβερστοουν με ανεβασμένη αυτοπεποίθηση. “Ο ρυθμός μου σε έναν γύρο και στον αγώνα ήταν πολύ δυνατός αυτό το Σαββατοκύριακο, σε μια πίστα που πιθανότατα δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στο στιλ οδήγησής μου. Ανυπομονώ πλέον για το Σίλβερστοουν μπροστά στους δικούς μας φιλάθλους”, κατέληξε.

Το άρθρο Ράσελ: «Ισπανία και Αυστρία μου θύμισαν ότι μπορώ να το κάνω» εμφανίστηκε πρώτα στο GRAND • PRIX.