
Η Κατερίνα Καινούργιου έκανε τον δικό της απολογισμό της τηλεοπτικής σεζόν, που βρίσκεται στο τέλος της, αναφέροντας ότι ήταν η καλύτερη της ζωής της.
Η γνωστή παρουσιάστρια του ALPHA, αφού καλημέρισε την Τρίτη (23.06.2026) τους τηλεθεατές της εκπομπής «Super Κατερίνα» ανέφερε ότι απομένουν μόλις οκτώ ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η χρονιά και να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές. Η Κατερίνα Καινούργιου αναφέρθηκε στα όσα της έφερε αυτή η σεζόν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική της ζωή.
«Καλημέρα, καλή σας ημέρα, αγαπημένοι μου τηλεθεατές. Εδώ είμαστε ακόμα, μας ξεχνάτε; Έχουμε μέρες ακόμα, έχουμε αυτή και την άλλη εβδομάδα για να σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου.
«Πόσο ωραία πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν η ωραιότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Δηλαδή ήρθα εδώ έγκυος, μετά πέρασα μια πολύ όμορφη εγκυμοσύνη με εσάς όλους. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, έφερα το παιδάκι μου στον κόσμο και είναι υγιέστατο.
Δηλαδή θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Πραγματικά. Πολύ ωραία. Και ερχόμαστε να κλείσει και πολύ ωραία», πρόσθεσε η γνωστή παρουσιάστρια.
To άρθρο Κατερίνα Καινούργιου: Θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
