Η Σαουδική Αραβία αποκλείστηκε από το Μουντιάλ και ο Γιώργος Δώνης έκανε τον απολογισμό: «Το ταξίδι ήταν καλό»
«Το ταξίδι ήταν καλό»: Η εμπειρία του Γιώργου Δώνη από το Μουντιάλ
Η Σαουδική Αραβία αποκλείστηκε από το Μουντιάλ και ο Γιώργος Δώνης έκανε τον απολογισμό: «Το ταξίδι ήταν καλό»