Έκτακτη διακοπή νερού αύριο (29/6) στη Βόνιτσα λόγω σοβαρής βλάβης

Χωρίς νερό θα μείνουν αύριο, Δευτέρα 29 Ιουνίου, οι κάτοικοι της Βόνιτσας, λόγω σοβαρής βλάβης που σημειώθηκε στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Δήμου, η διακοπή της υδροδότησης θα ξεκινήσει από τις πρώτες πρωινές ώρες. Λόγω της μεγάλης έκτασης της ζημιάς, οι εργασίες αποκατάστασης αναμένεται να διαρκέσουν αρκετές ώρες, με την επαναφορά του δικτύου να εκτιμάται προς τις πρώτες μεσημβρινές ώρες της ίδιας ημέρας. Οι τοπικές αρχές ζητούν την κατανόηση των δημοτών και συνιστούν στους κατοίκους να μεριμνήσουν για την αποθήκευση των απαραίτητων ποσοτήτων νερού για την κάλυψη των άμεσων αναγκών τους.