
Ψήφισμα εξέδωσε ο Σύλλογος Φίλων Γονέων και Εθελοντών του Εργαστηρίου «Παναγία Ελεούσα» για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου. Έχει ως εξής: Στο Αγρίνιο σήμερα στις 24-6-2026 το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου φίλων γονέων κηδεμόνων και εθελοντών του εργαστηρίου Παναγία Ελεούσα, μετά το θλιβερό άγγελμα του θανάτου της εξέχουσας προσωπικότητας ιδρύτριας και επίτιμου προέδρου του εργαστηρίου Μαρίας Τσούτσου συνήλθε εκτάκτως και αποφάσισε ομόφωνα τα κάτωθι. 1. Να παραστεί σύσσωμο στην νεκρώσιμη ακολουθία. 2. Να αναγνωστεί το παρόν ψήφισμα στην εξόδιο ακολουθία και να εκφωνηθεί επικήδειος λόγος από την πρόεδρο του συλλόγου Βασιλική Κ Μαραγιάννη 3. Να δημοσιευθεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. 4. Να επιδοθεί το παρόν ψήφισμα στους οικείους της. 5. Να κατατεθεί Στεφάνι στη σορό της εκλιπούσης. Για το σκοπό αυτό συντάχθηκε το παρόν ψήφισμα και υπογράφεται ως έπεται.
