
Σύσκεψη πραγματοποίησε σήμερα το βράδυ (Τρίτη 23 Ιουνίου) στο Αγγελόκαστρο η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας με αντικείμενο συζήτησης «τα οξυμένα προβλήματα και τους λόγους που οδήγησαν το χειμώνα στα μαζικά μπλόκα και που παραμένουν εδώ», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση. «Δεν άλλαξε τίποτα από τα μπλόκα και τα συλλαλητήρια. Συζητάμε πάλι για τα ίδια προβλήματα, τα οποία συνεχίζουν να είναι οξυμένα. Όποιος είναι στο χωράφι και καλλιεργεί καταλαβαίνει. Συζητάμε για νερά, κόστος παραγωγής, τιμές ανύπαρκτες. Είμαστε στο ίδιο έργο θεατές», τονίστηκε μεταξύ άλλων στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες, προκύπτει ότι την προσεχή Παρασκευή 26 Ιουνίου οι αγρότες προσανατολίζονται να συγκεντρωθούν στην περιοχή των παλαιών σφαγείων στο Αγρίνιο παρασκευή συγκέντρωση στα παλιά σφαγεία και να προχωρήσουν με αγροτικά μηχανήματα σε πομπή προς το κέντρο της πόλης.
