Φερστάπεν: «Οι αναβαθμίσεις λειτούργησαν – Η Red Bull ξέρει τι χρειάζομαι»

Θετικό ήταν το πρώτο σχόλιο του Μαξ Φερστάπεν για το μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε η Red Bull στο Grand Prix Αυστρίας. Ο Ολλανδός εκτίμησε ότι οι αλλαγές κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η ομάδα έχει ακόμη δουλειά μπροστά της προκειμένου να εκμεταλλευτεί πλήρως το νέο πακέτο.

Η Red Bull παρουσίασε στο Red Bull Ring μία από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις της φετινής σεζόν, με αλλαγές σε επτά διαφορετικούς τομείς του μονοθεσίου, μεταξύ των οποίων το πάτωμα, τα sidepods και το κάλυμμα του κινητήρα.

Παρότι οι κατατακτήριες ολοκληρώθηκαν πρόωρα για τον Φερστάπεν μετά το ατύχημά του στο Q3, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τα πρώτα δείγματα γραφής.

“Είναι μια πολύ μικρή πίστα, οπότε οι διαφορές είναι φυσιολογικά μικρότερες”, δήλωσε στο Crash.net. “Νομίζω ότι χρειάζεται χρόνος, μερικές διαφορετικές πίστες και διαφορετικές διαμορφώσεις για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα”.

Ο οδηγός της Red Bull θεωρεί ότι το νέο πακέτο ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της ομάδας, αν και υπάρχουν ακόμη τομείς που μπορούν να βελτιωθούν. “Συνολικά είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορούμε να κάνουμε καλύτερα με αυτή την αναβάθμιση, αλλά γενικά λειτούργησε. Πάντα θέλεις μια μεγάλη αναβάθμιση να αποδίδει και πιστεύω ότι στο μεγαλύτερο μέρος της είμαστε ευχαριστημένοι. Υπάρχουν μόνο μερικές λεπτομέρειες που μπορούν να γίνουν καλύτερα”, εξήγησε.

Το μεγάλο ερωτηματικό για τη Red Bull παραμένει ο ρυθμός αγώνα, καθώς η ομάδα έχει δείξει φέτος ότι συχνά βρίσκεται πιο κοντά στην κορυφή στις κατατακτήριες απ’ ό,τι την Κυριακή. “Φυσικά ελπίζω ότι θα βοηθήσει και στον αγώνα”, ανέφερε ο Φερστάπεν. “Όμως ο ρυθμός αγώνα ήταν συνήθως το αδύναμο σημείο μας φέτος. Ελπίζω ότι αύριο θα είμαστε λίγο καλύτεροι, αλλά δεν υπάρχουν εγγυήσεις”.

Οι δηλώσεις του αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία σε ένα Σαββατοκύριακο όπου το μέλλον του στη Red Bull βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της συζήτησης. Όταν ρωτήθηκε τι χρειάζεται πλέον από την ομάδα για να πειστεί για τη συνέχεια της συνεργασίας τους, ο 28χρονος απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, αρκούμενος να απαντήσει: “Ξέρουν τι χρειάζομαι. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα γι’ αυτό”.

Το άρθρο Φερστάπεν: «Οι αναβαθμίσεις λειτούργησαν – Η Red Bull ξέρει τι χρειάζομαι» εμφανίστηκε πρώτα στο GRAND • PRIX.