
Είναι και κάποιες στιγμές που νιώθουμε ότι θα μπορούσαμε να αδειάσουμε το ψυγείο και πάλι να πεινάμε! Είναι φυσιολογικό η όρεξη να αλλάζει από μέρα σε μέρα;

Είναι και κάποιες στιγμές που νιώθουμε ότι θα μπορούσαμε να αδειάσουμε το ψυγείο και πάλι να πεινάμε! Είναι φυσιολογικό η όρεξη να αλλάζει από μέρα σε μέρα;