
Μια ακόμα απαιτητική σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων γεμίζουν το φροντιστήριο «Νέα Παιδεία» με απέραντη περηφάνια. «Στο φροντιστήριο «Νέα Παιδεία» στο Αγρίνιο, βλέπουμε τους κόπους, την επιμονή και το πείσμα των μαθητών μας να μετουσιώνονται σε απόλυτη επιτυχία. Θέλουμε να συγχαρούμε θερμά όλους τους μαθητές μας για τον αγώνα τους και τις εξαιρετικές τους επιδόσεις. Μας αποδείξατε ότι με σωστή καθοδήγηση και μεθοδικότητα, κανένας στόχος δεν είναι ανέφικτος. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους αριστούχους μας που έσπασαν κάθε κοντέρ, ξεπερνώντας το φράγμα των 19.000 μορίων! Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά που η 1η των πρώτων στην πόλη μας είναι μαθήτρια της «Νέας Παιδείας», συγκεντρώνοντας 19.780 μόρια!», τονίζει η διεύθυνση του φροντιστηρίου. Η Αδαμαντία Μπεληγιάννη συγκέντρωσε το εντυπωσιακό σύνολο των 19.780 μορίων στην Κατεύθυνση Θετικών Σπουδών, αγγίζοντας το απόλυτο άριστα. Η επίδοση επισφραγίστηκε με 20 στα Μαθηματικά, τη Φυσική και τη Χημεία, ενώ εξαιρετικά υψηλή ήταν η βαθμολογία της και στο μάθημα της Έκθεσης με 18,9. 


