Αγρίνιο: ο Σκουρλέτης «συνάντησε» τους αγρότες στην πλατεία

Μηχανοκίνητη πορεία με τη συμμετοχή τρακτέρ πραγματοποίησαν το απόγευμα της Παρασκευής (26/6) αγρότες στο Αγρίνιο, στο πλαίσιο κινητοποίησης που διοργάνωσε η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων (ΟΑΣ). Η συγκέντρωση ξεκίνησε από τον χώρο των παλαιών σφαγείων, με τους αγρότες να κατευθύνονται με τα τρακτέρ και τα αγροτικά τους μηχανήματα προς την κεντρική πλατεία της πόλης, στέλνοντας μήνυμα συνέχισης των διεκδικήσεών τους. Κατά τη διαδρομή τους, τα τρακτέρ πέρασαν έξω από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, την ώρα που βρισκόταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση του Σώματος, στην οποία συζητούνταν αγροτικά ζητήματα. Στην κεντρική πλατεία συναντήθηκε με τους αγρότες και το στέλεχος της Νέας Αριστεράς, πρώην υπουργός της κυβέρνησης Τσίπρα, Πάνος Σκουρλέτης. Υπενθυμίζεται ότι η Νέα Αριστερά έχει προγραμματίσει για το βράδυ συνάντηση στελεχών της σε χώρο εστίασης στο κέντρο του Αγρινίου.